چهارمین شماره پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی منتشر شد
چهارمین شماره پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی از سوی مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.
درآمدی بر دیپلماسی تبلیغی به قلم محسن الویری و همچنین هواداری به مثابه ابزار سیاستگذاری عمومی در عرصههای اقتصاد فرهنگی و دیپلماسی عامه پسند؛ با تأکید بر کی پاپ در ایران به قلم حسام الدین آشنا و محمد جواد بادین فکر، از مقالات مندرج در شماره جدید این فصلنامه علمی است.
پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی با صاحب امتیازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سردبیری حسن بشیر، تنها نشریه علمی- تخصصی کشور در حوزه دیپلماسی فرهنگی است.
پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی به آدرس cdrj.icro.ir قابل دسترسی است.
روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
نظر خود را بنویسید.