logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
لیست اخبار صفحه :6
برندینگ فرهنگ/ دیپلماسی دانشگاهی در امتداد دیپلماسی فرهنگی محقق می‌شود
گفت‌وگوی مشروح آنا با حجت‌الاسلام علی باقری؛

برندینگ فرهنگ/ دیپلماسی دانشگاهی در امتداد دیپلماسی فرهنگی محقق می‌شود

کارشناسان معتقدند برندسازی سبب تغییر در پارادایم قدرت سیاسی می‌شود. اکنون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با مطرح کردن اقتصاد فرهنگ و در اولویت قرار دادن صادرات فرهنگی وارد این مرحله شده است.

جایزه برگزیده ایتالیایی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی اهدا شد

جایزه برگزیده ایتالیایی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی اهدا شد

رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا، جایزه برگزیده شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی را برای دو کتاب «خانه‌های ایرانی» و «گذر از تهران؛ فضاها، مکان‌ها و معماری» به جایزه الساندرا دچزاریس، پژوهشگر برجسته ایتالیایی اهدا کرد.

آمادگی دانشگاه پاکستانی برای تاسیس اتاق ایران‌ شناسی

آمادگی دانشگاه پاکستانی برای تاسیس اتاق ایران‌ شناسی

در راستای دیپلماسی فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به‌ویژه برای تعاملات مشترک در حوزه علمی، آموزشی و دانشجویی، دانشگاه بانوان راولپندی در پاکستان از تصمیم خود برای امضای تفاهمنامه همکاری و تأسیس اتاق ایران‌شناسی خبر داد.

فصل نوین در مناسبات فرهنگی ایران و ترکیه

فصل نوین در مناسبات فرهنگی ایران و ترکیه

هفته گذشته ریاست محترم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی سفری دو روزه به آنکارا پایتخت کشور ترکیه با تعدادی از مقامات این کشور از‌جمله وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری ترکیه و رئیس سازمان دیانت ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved