لیست اخبار صفحه :35
دولت سیزدهم به دنبال ایجاد موازنه در ارتباطات بین‌المللی و فرهنگی است

دولت سیزدهم به دنبال ایجاد موازنه در ارتباطات بین‌المللی و فرهنگی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر گروهی از هنرمندان به تاجیکستان گفت: ایجاد موازنه در ارتباطات بین‌المللی و فرهنگی با دیگر کشورها به ویژه همسایگان یکی از تغییراتی است که امروز شاهد آن در سیاست‌های خارجی دولت سیزدهم هستیم.

معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به غیر ایرانیان
نماینده ی پیشین فرهنگی ایران در ژاپن عنوان کرد :

معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به غیر ایرانیان

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است: در حوزه مخاطب شناسی و ذائقه سنجی غیرایرانیان متناسب با هر کشوری اقدامات بسیار خوبی شده است.

تقویت همزیستی ادیان نیازمند همکاری مؤثر دولت‌ها و نهادهای دینی است
رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها:

تقویت همزیستی ادیان نیازمند همکاری مؤثر دولت‌ها و نهادهای دینی است

علی اکبر ضیایی با اشاره به عوامل مؤثر در موفقیت فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی مرتبط با همزیستی ادیان و فرهنگ‌ها اظهار کرد: باید ضمن مقبولیت این فعالیت‌ها در قالب چارچوب‌های دیپلماتیک، بتوان دولت‌ها را هم متأثر این تحولات و آثار تبعی آن کنیم و دولت‌ها و نهادهای دینی با یکدیگر همکاری کنند.

حضور ایران در نمایشگاه کتاب آذربایجان زمینه‌ساز تقویت همگرایی دو ملت است
کارشناس فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

حضور ایران در نمایشگاه کتاب آذربایجان زمینه‌ساز تقویت همگرایی دو ملت است

بهبودی با اشاره به اهمیت حضور ایران در هشتمین دوره نمایشگاه کتاب باکو گفت: در برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها، باید به مشترکات و پیوندهای فرهنگی که زمینه‌ساز همگرایی دو کشور می‌شود، تأکید کرد.

تقویت رابطه فرهنگی برپایه اقتصاد فرهنگی از ظرفیت‌های سازمان شانگهای
کارشناس فرهنگی چین تأکید کرد:

تقویت رابطه فرهنگی برپایه اقتصاد فرهنگی از ظرفیت‌های سازمان شانگهای

خانی، جمهوری اسلامی ایران را محور فرهنگی سازمان‌ همکاری‌های شانگهای ارزیابی کرد و گفت: تقویت رابطه فرهنگی کشورها برپایه اقتصاد فرهنگی می‌تواند یکی از ظرفیت‌های بالقوه باشد.

ذائقه‌شناسی و مخاطب‌شناسی در برنامه‌های تبلیغی اربعین یک ضرورت است + فیلم
سرپرست نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم:

ذائقه‌شناسی و مخاطب‌شناسی در برنامه‌های تبلیغی اربعین یک ضرورت است + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری از مبلغان حوزه بین‌‌الملل با تبیین بایسته‌های تبلیغ شعائر حسینی به ویژه اربعین تأکید کرد: در این گونه برنامه‌ها باید بر اساس فرهنگ و بوم زیستی سخن گفت که مخاطب در آنجا زندگی می‌کند و باید دید، این سرزمین‌ها چه ذائقه‌ها، چه نیازها و چه گفت‌وگوهایی را طلب می‌کند.

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.