-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/07/10 - 13:57
  • 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ایمانی‌پور یاد سردار مقاومت، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله را گرامی داشت

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان در تهران، ضمن عرض تسلیت، از مقام سردار مقاومت، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور، امروز همراه با جمعی از مدیران حوزه دیپلماسی فرهنگی، با نماینده حزب الله لبنان در تهران دیدار کرد و ضمن برشمردن برجستگی‌های شخصیتی شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، مراتب همدردی خود را ابراز کرد.

در این دیدار، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از نقش منحصر به فرد دبیرکل حزب الله لبنان در وحدت مذاهب، تقدیر کرد و اظهار داشت: زمانی که شهید مطهری را ترور کردند همه ما نگران شدیم و تصور کردیم که با رفتن ایدئولوگ انقلاب، آسیب جبران ناپذیری به انقلاب وارد شده است، البته اینطور بود، ولی به برکت خون ایشان، کتاب‌هایشان بیش از گذشته خوانده شد و به زبان‌های مختلف انتشار یافت و گفتمان انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

وی افزود: اکنون نیز گرچه ثلمه‌ای جدی به جریان مقاومت وارد آمد ولی بی شک شجره طیبه مقاومت تنومندتر خواهد شد. هزینه "شهید نصرالله" برای استکبار جهانی و رژیم صهیونی، از "سردار نصرالله" بیشتر خواهد بود.‌

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved