logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
لیست اخبار صفحه :134
ایجاد بازارچه‌های مرزی برای توسعه ساز و کار فرهنگی
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مطرح کرد؛

ایجاد بازارچه‌های مرزی برای توسعه ساز و کار فرهنگی

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور گفت: در استان‌های مرزی به فکر ایجاد بازارچه‌هایی هستیم تا بشود ساز و کار فرهنگی را توسعه داد؛ همکاری با هشت استان مرزی پیش‌بینی شده است که هفته گذشته با کردستان آغاز شد.

رایزن ایران در ایتالیا: در تولید محتوای رسانه‌ای منفعل نباشیم

رایزن ایران در ایتالیا: در تولید محتوای رسانه‌ای منفعل نباشیم

رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا می‌گوید: انتظار ما از رئیس‌جمهور آینده رویکرد رسانه‌ای و نگاه به ارتباطات بین‌الملل در عرصه دیپلماسی است. تا زمانی که در عرصه تولید محتوا و انتشار محتوا در عرصه رسانه‌ای منفعل برخورد شود، مقهور این جنگیم.

۶۵ نمایندگی فرهنگی در ۵۰ کشور دنیا داریم
رئیس مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

۶۵ نمایندگی فرهنگی در ۵۰ کشور دنیا داریم

رضا ملکی، رئیس مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: کار رایزن فرهنگی این است که ظرفیت‌های داخلی کشور امتداد بین‌المللی پیدا کند.

سرنوشت ایران و عراق مشترک است
در آیین اعطای دکترای افتخاری دانشگاه جامع امام‌ حسین(ع) به وزیر علوم عراق مطرح شد:

سرنوشت ایران و عراق مشترک است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه عراق می‌تواند به تأثیرگذارترین کشور جهان عرب تبدیل شود، گفت: سرنوشت ایران و عراق مشترک است.

وقت گفت‌وگو
روز دیپلماسی فرهنگی و تعامل با جهان؛

وقت گفت‌وگو

دیپلماسی فرهنگی در میان انواع دیپلماسی‌های نوین اعم از دیپلماسی عمومی، دیپلماسی رسانه ای و غیره، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه سهم فرهنگ در استراتژی­های سیاست گذاری به ویژه با توسعه دیپلماسی فرهنگی، که نقش مهمی در روابط بین المللی کنونی ایفا می‌­کند، ارتقا یافته است. دیپلماسی فرهنگی ابزار بسیار مهمی برای انتقال فرهنگ و ارزش‌های ملی است.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved