-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/07/11 - 11:34
  • 1008
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی «فلسفه برای کودک» در سوریه

کارگاه آموزشی «فلسفه برای کودک» و نشست تبیین «طرح مهارتی فلسفه برای کودکان و نوجوانان» با رویکرد فرهنگی بر اساس مدل ایرانی اسلامی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در دمشق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با برگزاری «هفته فرهنگی ایران در سوریه»، رایزنی فرهنگی کشورمان در دمشق با همکاری اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کارگاه آموزشی «فلسفه برای کودک» و نشست تبیین «طرح مهارتی فلسفه برای کودکان و نوجوانان» با رویکرد فرهنگی بر اساس مدل ایرانی اسلامی 11 مهرماه برگزار کرد.

در این نشست، مربیان و معلمان مدرسه ایرانیان در دمشق و خانم مریم سلگی، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) از تهران با دعوت و هماهنگی اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حضور داشتند.

از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه زنان و خانواده، برگزاری نشست تخصصی با عنوان «راهکارهای توسعه کارآفرینی بانوان و ترویج مشاغل خانگی» با حضور اساتید و سخنرانانی از ایران و سوریه بود.

در این نشست تخصصی، خانم‌ها سعیده باقری فرد، رئیس اداره زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فاطمه علمداری، مدرس و کارآفرین برتر از ایران و یمنی بکر، کار آفرین برتر سوری و لیلی الصعب، مسئول مرکز فرهنگی میدان از سوریه سخنرانی کردند.

انتهای پیام/ص

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved