-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/07/20 - 19:02
  • 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جایگاه زن ایرانی در ارمنستان تبیین شد

نمایشگاهی با محوریت معرفی جایگاه زن ایرانی در جامعه پس از انقلاب اسلامی به مدت یک هفته در مسجد کبود ایروان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نمایشگاه که با هدف نمایش دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان و تبیین نقش زن مسلمان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی برپا شد، با استقبال گردشگران و بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف همراه بود.

در این رویداد فرهنگی، بازدیدکنندگان با نقش برجسته زنان ایرانی در حوزه‌های گوناگون آشنا شدند. یکی از نکات این نمایشگاه، حضور دانش‌آموزان برخی مدارس فارسی‌آموز بود که به همراه معلمان خود از این نمایشگاه بازدید کردند.

دانش‌آموزان ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد کبود، از بخش‌های مختلف نمایشگاه عکاسی که به نمایش دستاوردهای زنان در جمهوری اسلامی ایران اختصاص داشت، دیدن کردند.

محمد اسدی موحد، رایزن فرهنگی کشورمان در دیدار با این دانش‌آموزان و معلمان، به تشریح جایگاه زنان در ایران پس از انقلاب پرداخت. وی در این دیدار به نقش مهم زنان در پیشبرد عرصه‌های مختلف جامعه ایرانی اشاره کرد و از موفقیت‌های زنان ایرانی در زمینه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی سخن گفت.

بنابر اعلام این خبر، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آشنایی با نقش زن مسلمان ایرانی در جامعه و ارائه تصویری دقیق از دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان بین‌المللی را به خود جلب کند.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved