-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/07/04 - 09:02
  • 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از 50 حافظ و قاری مولتانی در مسابقات «آیات آسمانی» رقابت کردند

مسابقات سراسری حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن کریم به صورت منطقه‌ای با اجرای مرحله «آیات آسمانی» در شهر مولتان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری مشترک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد و خانه فرهنگ کشورمان در مولتان پاکستان، مسابقات سراسری حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن کریم به صورت منطقه‌ای با اجرای مرحله «آیات آسمانی» در شهر مولتان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه با نظر هیأت داوران متشکل از داوران اهل تسنن قاری حسین علی و قاری محمود الحسن و داوران شیعه علامه معید اصغر کاظمی و علامه سید حسنین علی گیلانی، به برندگان این مسابقه جوایزی اهداء شد.

از میان بیش از 50 حافظ و قاری مولتانی، حدود 18 نفر به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد، 2 نفر مقام اول، دو نفر در مقام دوم و سه نفر مقام سوم را کسب کردند.

در ابتدای این مراسم، علامه معید اصغر کاظمی، رئیس جامعة النجات و علامه وسیم عباس معصومی، رئیس مؤسسه النور قرآن سنتر به ایراد سخنرانی پرداخت.

ریاست علی، رئیس اسپائر کالج، خورشید عباس، استاد دانشگاه بین المللی مولتان، نور الامین خقوانی، رئیس مؤسسه فرهنگ و هنر و نعیم اقبال نعیم، رئیس سازمان نهضت جوانان دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

شایان ذکر است، جامعة النجات، مؤسسه النور قرآن سنتر، اسپائر کالج دانشگاه بین المللی مولتان، سازمان نهضت جوانان مولتان در این دور از مسابقات همکاری داشتند.

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved