-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/07/02 - 15:46
  • 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

«حاج‌ قاسمی که من می‌شناسم» به زبان ترکی استانبولی گویاسازی شد

به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول، کتاب «حاج‌ قاسمی که من می‌شناسم» از آثار معاصر ادبیات دفاع مقدس گویاسازی (کتاب صوتی) شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب پس از گویاسازی در چندین قسمت بر روی درگاه‌های اینترنتی و فضای مجازی برای استفاده خوانندگان در فضای مجازی عرضه شده است.

این کتاب قبلا با ترجمه آیکوت پازارباشی در ۱۷۶ صفحه و شمارگان یک هزار از سوی انتشارات «فتا» ترکیه به چاپ رسیده بود .

در پشت جلد این کتاب، آمده است: حجت‌الاسلام علی شیرازی سال ۱۳۸۱ به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران منصوب شد. ارتباط او با سردار سلیمانی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و خاطرات جنگ ادامه یافت. شهریور سال ۱۳۹۰ به خواست سردار سلیمانی، علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس شد.

علی شیرازی ۸ سال در این سمت به همراه سردار سلیمانی انجام وظیفه کرد. به گفته او، در این ۸ سال همانند روزهای جنگ خود را سرباز سردار سلیمانی می‌دانست. هر یک از دوستان و همراهان بی‌شمار شهید بزرگ سردار سلیمانی دیدگاه خاص خود را در مورد او دارند. حجت‌الاسلام شیرازی در این کتاب از «رفاقت سی و هشت ساله خود با او» می‌گوید.

در بخشی دیگر، اشاره شده است: کتاب «حاج‌قاسمی که من می‌شناسم» ثمره ۱۹ ساعت گفت‌وگو با حجت‌الاسلام شیرازی است. برخی دست‌نوشته‌ها و یادداشت‌های ایشان هم ضمن نگارش و تدوین آمده است.

این اثر به نشانی اینترنتی (fetayayincilik.com) قابل دسترس علاقه‌مندان است.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved