شعارهای محبوب را چه کسانی خلق می‌کنند؟

به بهانه اقبال کاربران شیعی از شعار (من البحر الی النحر)

از دریا تا قربانگاه ،مضمون هشتگی‌ست که این روزها کاربران شیعه غیرایرانی، برای روایت پیاده‌روی اربعین خود استفاده می‌کنند؛ نه البته پیاده‌روی نجف کربلا، بلکه مسیری که از دورترین نقطه قابل پیاده‌روی عراق نسبت به کربلا شروع می‌شود.

امّا این شعار که توجهات را به پیاده‌روی سخت یک‌ماهه جلب کرده، از چه زمانی ابداع و استفاده شد؟

ده سال قبل، سایت عتبه گزارشی از مردی به نام "ابوشاکر" تهیه کرده بود که در سالهای مختلف زندگی خود، سعی در حفظ این سنت داشته با حمل پرچمی که روی آن نوشته بود:

"مشایة وفایة للحسین من البحر إلى النحر"

(پیاده‌روی برای وفاداری در راه حسین، از دریا تا (محل) قربانی شدن)

بررسی آمار نشان می‌دهد که رفته‌رفته استفاده از این هشتگ اوج گرفته تا جایی که امسال به عنوان یکی از اصلی‌ترین هشتگ ها، بین عراقی‌ها و کویتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

 

کلید واژه ها
. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.