در راستای برنامههای تحولی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛
سهم ایران در بازار صنایع فرهنگی افزایش مییابد
در راستای اجرای برنامه تحول سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف افزایش سهم ایران در بازار صنایع و محصولات فرهنگی، قرارداد اجرایی راهاندازی اتاق ارتباطات و صادرات فرهنگی کردستان دوم خردادماه جاری امضاء میشود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در راستای اجرایی سازی برنامه تحول سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف افزایش سهم ایران در بازار صنایع و محصولات فرهنگی، راهاندازی اتاقهای ارتباطات و صادرات فرهنگی استانها در دستور کار معاونت همکاریهای علمی و فرهنگی این سازمان قرار گرفت.
بر این اساس، مقرر شد در سال 1403 اتاقهای صادرات فرهنگی با محوریت و نقش آفرینی فعالان بخش خصوصی در استانهای مختلف کشور ایجاد شود.
پس از بررسی کلیه جوانب امر و انجام کارشناسی دقیق و فشرده و با بررسی ظرفیتهای صادراتی و ویژگیهای بومی استانها، در مرحله اول استان کردستان به عنوان یکی از استانهای دارای اولویت برای ایجاد اتاقهای ارتباطات و صادرات فرهنگی انتخاب شده است.
به همین منظور، مراسم امضای قرارداد اجرایی راهاندازی اتاق ارتباطات و صادرات فرهنگی کردستان فیمابین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و استانداری کردستان طی روز شنبه دوم خردادماه جاری ساعت 8:30 با حضور رؤسای دو مرکز در محل حوزه ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/