لیست اخبار صفحه :16
معرفی ۲۰۷ محصول فرهنگی رسانه‌ای ایران به دیگر کشور‌ها

معرفی ۲۰۷ محصول فرهنگی رسانه‌ای ایران به دیگر کشور‌ها

مدیر کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: ۲۰۷ محصول رسانه‌ای ایران در چهار جلد شامل: سریال، فیلم مستند، پویانمایی و فیلم سینمایی با تلاش نمایندگی‌های فرهنگی ایران به شرکت‌ها و موسسات پخش و انتشار محتوا در دیگر کشورها معرفی می‌شود.

ملت بزرگ، دشمن کوچک

ملت بزرگ، دشمن کوچک

جنگ روانی، کالبد و فرامتن اصلی عملیات دشمن در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود. در این معادله، جنگ روانی محیط بر دیگر ابعاد نبرد دشمن بوده و خواهد بود.

سه سال همکاری‌های مستمر و اثرگذار ایران در یونسکو
نشست تخصصی بررسی دستاوردهای دیپلماسی فرهنگی ایران در یونسکو برگزار شد؛

سه سال همکاری‌های مستمر و اثرگذار ایران در یونسکو

نشست تخصصی بررسی دستاوردهای دیپلماسی فرهنگی ایران در یونسکو، با حضور پاکتچی، سفیر و نماینده دائم ایران در این سازمان، برگزار شد و بر اهمیت همکاری مستمر و فعال در تمامی حوزه‌های فعالیت یونسکو تأکید شد. این نشست به مرور دستاوردهای سه سال گذشته و توجه به تاریخچه فعالیت‌های ایران در یونسکو پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نجف اشرف: ادای احترام به شهدای مقاومت و بازدید از موکب امام رضا(علیه السلام)

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نجف اشرف: ادای احترام به شهدای مقاومت و بازدید از موکب امام رضا(علیه السلام)

در اولین روز سفر به نجف اشرف، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن ادای احترام به مقام شهیدان ابومهدی المهندس و عزالدین سلیم، از موکب بزرگ امام رضا(ع) بازدید کرد. حجت‌الاسلام اباذری، رایزن فرهنگی ایران در بغداد، مراسم‌های عزاداری باشکوه با حضور مداحان و سخنرانان برجسته جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین برنامه‌های این موکب اعلام کرد.

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.