• 1403/11/17 - 12:12
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه «مدیریت تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی» در مسکو برگزار شد

به همت رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه و انجمن اسلامی دانشجویان مسکو و با همکاری اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کارگاه آموزشی «مدیریت تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی» برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی دو ساعته که با حضور جمعی از دانشجویان ایرانی رشته‌های مختلف دانشگاه‌های مسکو همراه بود، داوود دهنوی کارشناس فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به مبانی فعالیت در فضای مجازی به ویژه حوزه روس‌زبان، درباره قالب‌های مختلف تولید محتوای دیجیتال، روش‌های کلیدی ساخت محتوا و نحوه استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی، ایجاد برند و هویت بصری توضیحاتی ارائه کرد.

وی همچنین، نکاتی را در رابطه با استفاده از ابزارها و استراتژی‌های مدیریت تولید محتوا و روش‌های ارتقاء نرخ تعامل، اصول سئو در شبکه‌های اجتماعی و معرفی برخی برنامه‌های پرکاربرد تولید و نشر محتوا ویژه صفحات اجتماعی، بیان کرد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه، روش‌های بهره‌گیری از هوش مصنوعی در تولید محتوا بود.

داوود دهنوی در این باره به مزایا و محدودیت‌های استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی اشاره کرد و ترکیب آن با خلاقیت‌های انسانی را در تولید برخی قالب‌های محتوای مولتی‌مدیا شرح داد.

وی همچنین درباره الگوریتم‌های موجود در برخی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی برای بهتر دیده‌شدن محتوا و قرار گرفتن در فهرست برترین‌ها، برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه توضیحاتی ارائه کرد.

پایان‌بخش برنامه، پاسخ به پرسش‌های دانشجویان شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی بود.

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی 

 

. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.