• 1403/10/02 - 14:56
  • 166
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

چهارمین شماره پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی منتشر شد

چهارمین شماره پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی از سوی مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

درآمدی بر دیپلماسی تبلیغی به قلم محسن الویری و همچنین هواداری به مثابه ابزار سیاستگذاری عمومی در عرصه‌های اقتصاد فرهنگی و دیپلماسی عامه پسند؛ با تأکید بر کی پاپ در ایران به قلم حسام الدین آشنا و محمد جواد بادین فکر، از مقالات مندرج در شماره جدید این فصلنامه علمی است.

پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی با صاحب امتیازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سردبیری حسن بشیر، تنها نشریه علمی- تخصصی کشور در حوزه دیپلماسی فرهنگی است.

پژوهشنامه دیپلماسی فرهنگی به آدرس cdrj.icro.ir قابل دسترسی است.

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 

. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.