-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/31 - 15:46
  • 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرکت اساتید دانشگاه داکا در دوره دانش افزایی بنیاد سعدی

احسن الهادی و خانم تنجینه بنت نور، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در دوره دانش افزایی «مدرسه تابستانی» بنیاد سعدی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احسن الهادی و خانم تنجینه بنت نور، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا و از شرکت کنندگان بنگلادشی دوره دانش افزایی «مدرسه تابستانی» بنیاد سعدی پس از بازگشت به کشور خود ضمن حضور در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا با سیدرضا میرمحمدی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

احسن الهادی و خانم تنجینه بنت نور در سخنانی، برگزاری دوره مدرسه تابستانی را در افزایش دانش و مهارت خود در امر تدریس و آموزش زبان فارسی، مفید و اثر بخش ارزیابی کردند.

میرمحمدی هم ضمن خیرمقدم به دو میهمان و شرکت کننده از بنگلادش در دوره مدرسه تابستانی از برنامه ریزی و زحمات زیاد بنیاد سعدی در برگزاری این دوره تشکر و قدردانی کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان با اظهار امیدورای نسبت به تداوم این اعزام‌ها، از دو شرکت کننده دوره خواست تا از تجارب و اندوخته‌های خود از این سفر علمی و آموزشی در کلاس‌های دانشگاهی خود به نحو شایسته استفاده کرده و بر سطح و کیفیت آموزشی کلاس های خود بیافزایند.   

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved