• 1403/11/27 - 10:13
  • 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشجویان دانشگاه‌های مسکو در سومین کارگاه فعالیت در فضای مجازی شرکت کردند

به همت رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه، سومین کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های مسکو با عنوان «مدیریت تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی» برگزار شد.

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و گروه دانشجویی ملت امام حسین(ع)، با همکاری اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سومین کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های مسکو با عنوان «مدیریت تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی» برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی دو ساعته که با حضور جمعی از دانشجویان ایرانی رشته‌های مختلف دانشگاه‌های مسکو دایر شد، ضمن اشاره به مباحث کلی فعالیت مؤثر در فضای مجازی، پیرامون اصول اولیه تولید محتوای دیجیتال، روش‌های ساخت محتوا ویژه هریک از پلتفرم‌های اجتماعی و نحوه استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی برای دیده شدن در نتایج جستجوها، برندسازی، استفاده از ابزارها و استراتژی‌های مدیریت صفحات شبکه‌های اجتماعی و اصول سئو به ارائه درس پرداخت.

دهنوی در بخش دوم این کارگاه به هوش مصنوعی و کاربردهای آن در تولید محتوای دیجیتال به ویژه در حوزه پژوهش‌های دانشجویی و پروپوزال‌نویسی اشاره داشت و برخی وبسایت‌ها و ابزارهای کاربردی برای این منظور را معرفی و به صورت عملی مثال‌هایی را برای آشنایی شرکت‌کنندگان در این کارگاه ارائه کرد.

به عنوان آخرین بخش این کارگاه آموزشی، ضمن پاسخگویی به پرسش‌ها، نحوه ساخت یکی از قالب‌های محتوایی توسط ابزار کانوا تشریح شد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

. .

. .

About Us

The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use arey real content in the Consulting Process anytime you reachtent.