-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/06/11 - 21:50
  • 207
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر رئیس مرکز بین‌المللی قرآن و تبلیغ از «ساره جوانمردی»

ساره جوانمردی، بانوی قهرمان کشورمان که با کسب مدال طلا در مسابقات پارالمپیک فرانسه برای کشورمان افتخار آفرید، با حرکتی نمادین، قرآن کریم را بوسید و پیامی از تعهد به ارزش‌های قرآنی و اسلامی را به جهانیان منتقل کرد. این اقدام ارزشمند با قدردانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نیشابوری، رئیس مرکز بین‌المللی قرآن و تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همراه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در تماس تلفنی که حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نیشابوری با پاریس داشت، ضمن گفت‌وگو با خانم ساره جوانمردی با  ابراز تبریک کسب مدال طلا و مقام نخست مسابقات پارالمپیک فرانسه از اقدام ارزشمند این بانوی قهرمان قدردانی کرد.‌

وی ضمن بر شمردن ابعاد مختلف اقدام این بانوی مسلمان قهرمان به تاثیر مثبت انس با قرآن بر زندگی و خصوصا موفقیت‌ها اشاره کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نیشابوری در این گفت‌وگو گفت: افتخار می‌کنیم که یک بانوی مسلمان در چنین جایگاهی می‌درخشد و با احترام به قرآن کریم ویاری جستن از مفاهیم بلند آن کتاب الهام بخش قرآن را به عنوان پرچم انسانیت و حاوی ارزش‌ها و هدایت‌ها برای انسان می‌داند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نیشابوری افزود: در شرایطی که برخی تلاش‌ها برای تضعیف خانواده و منزلت زنان صورت می گیرد این اقدام نمادین شما نشان‌ دهنده تعهد به ارزش‌هاست و ما در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان مسئول دیپلماسی فرهنگی و خاصه دیپلماسی قرآنی وظیفه خود می‌دانیم که از این اقدام شایسته قدردانی کنیم.

دارنده مدال طلای پاریس خانم ساره جوانمردی نیز با تشکر از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از اقدامات سازمان در حمایت از اقدامات فرهنگی در عرصه بین الملل تشکر کرد.

ساره جوانمردی همچنین در پاسخ به این قدردانی، گفت: این اقدام موجب روحیه مضاعف برای من و دیگر ورزشکاران شده است.

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved