-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/02/11 - 11:44
  • 457
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلب همکاری ایرانیان خارج از کشور و اساتید بین‌المللی

پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، تفاهمنامه همکاری بین این دانشگاه و انجمن هوا فضای ایران به امضای علیرضا ذاکر اصفهانی، رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و رضا خاکی، رئیس انجمن هوا فضای ایران رسید.


بر اساس این تفاهمنامه، دو طرف در چارچوب تعاملات علمی، فرهنگی و اجرایی متعهد به انجام همکاری در موضوعات مرتبط با هوافضا شدند.


برگزاری دورههای تخصصی و کارگاههای آموزشی؛ توسعه خدمات آموزشی - پژوهشی در راستای افزایش دانش علمی دانشپذیران؛ برگزاری سمینارها و وبینارهای آموزشی در خصوص شناسایی چالشها و موضوعات روز و کسبوکارهای نوپا؛ برگزاری دورههای آموزشی کوتاهمدت؛ انجام پروژههای پژوهشی مشترک؛ توسعه تعاملات بینالمللی و همکاری با دانشگاههای تخصصی در جهان؛ دعوت از ایرانیان خارج از کشور و اساتید بینالمللی برای همکاری؛ برنامهریزی برای ایجاد پژوهشکدههای هوافضا و ارائه راهکارهای مناسب در راستای اجرایی کردن شعار سال و توسعه و فعالسازی مراکز نوآوری و رشد از جمله مفاد این تفاهمنامه است.


انتهای پیام/

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved