-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/12/13 - 14:37
  • 313
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دعوت پژوهشگران به اختتامیه نخستین جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی

مراسم پایانی نخستین جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی، 15 اسفندماه با هدف معرفی آثار برگزیده پژوهشی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، براساس اعلام دبیرخانه جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی، مراسم اختتامیه این رویداد 15 اسفندماه در حسنیه الزهرا(س) واقع در مجتمع امام خمینی(ره) برپا خواهد شد. 

این رویداد به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به منظور شناسایی آثار علمی تولید شده مرتبط با روابط فرهنگی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

«دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران»، «اقتصاد فرهنگ در عرصه بین‌الملل»، «دیپلماسی تاریخی، دوران گذار تاریخی و نظم نوین منطقه‌ای و جهانی»، «ایرانی‌تباران و ایرانیان خارج از کشور» و «فناوری‌های نوین در روابط فرهنگی بین‌المللی» از محورهای این رویداد است.

شناسایی آثار علمی تولیدشده مرتبط با روابط فرهنگی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و بهره‌گیری از نتایج پژوهشی و مطالعاتی در حوزه سیاست‌پژوهی دیپلماسی فرهنگی کشور و نیز معرفی آثار برتر از اهداف برگزاری این جایزه فرهنگی است.

این رویداد برای بهره‌گیری از نتایج پژوهشی و مطالعاتی در حوزه سیاست پژوهی دیپلماسی فرهنگی کشور و نیز ارج‌نهادن و معرفی آثار برتر، 15 اسفند ۱۴۰۲ برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

بنابر اعلام این خبر، پژوهشگرانی که آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کرده‌اند، برای حضور در مراسم پایانی و معرفی برگزیدگان می‌توانند ساعت 10 صبح روز 15 اسفندماه 1402 در حسینیه الزهرا(س) واقع در بزرگراه شهید سلیمانی، روبروی در شمالی مصلی امام خمینی(ره)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حاضر شوند.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved