-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/07/04 - 16:29
  • 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هماهنگی؛ اساتید و پژوهشگران دینی برای حضور در آیین پایانی جایزه جهانی صدر اعلام آمادگی کردند

نشست هماهنگی برای برگزاری آیین پایانی نخستین جایزه جهانی شهید صدر با حضور دبیر و مسوولان اجرایی این رویداد در مجتمع فرهنگی امام کاظم(ع) شهر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این نشست آخرین گزارش‌ها از برنامه‌های اجرایی اختتامیه نخستین جایزه جهانی شهید صدر، ارائه شد.

بنابر اعلام مسوولان اجرایی جایزه جهانی صدر، گروه‌های مختلف از دانشجویان و طلبه‌ها در حوزه‌های علمیه، برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

آیین پایانی نخستین جایزه جهانی شهید صدر فردا 5 مهرماه 1403 در مجتمع فرهنگی امام کاظم(ع) شهر قم برگزار می‌شود و گروه‌های صدنفره از طلاب بین‌المللی جامعه الزهرا(س) و بنت الهدی، در این رویداد حضور خواهند داشت.

همچنین، نمایندگانی از بیوت مراجع عظام در قم و نمایندگان آنان نیز به همراه اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و اعضای جامعه مدرسین، به دعوت دبیرخانه جایزه جهانی شهید صدر پاسخ مثبت داده‌اند.

اساتید و پژوهشگرانی از پژوهشگاه‌های بین‌المللی علمی و دینی فعال در شهر قم نیز، آماده حضور در این آیین هستند.

علاوه بر معرفی برگزیدگان نخستین دوره جایزه جهانی شهید صدر، قرار است است دو کتاب که توسط دبیرخانه جایزه آماده شده است هم، رونمایی شود. همچنین، پیام ویژه آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، توسط فرزند ایشان، قرائت می‌شود.

نخستین جایزه جهانی شهید صدر با هدف تقویت نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی ـ اسلامی و به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 5 مهرماه 1403 در شهر قم، به کار خود پایان خواهد داد. فراخوان دومین دوره این جایزه نیز، در اختتامیه نخستین دوره آن، منتشر می‌شود.

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved