-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1400/10/04 - 09:29
  • 736
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

آیین اختتامیه پویش «از ایران بگو» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه پویش «از ایران بگو» فردا (5 دی‌ماه) با همکاری مشترک مرکز توسعه فرهنگ و هنر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین اختتامیه پویش «از ایران بگو» روز یکشنبه (5 دی‌ماه) با همکاری مشترک مرکز توسعه فرهنگ و هنر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل حوزه ریاست این سازمان، برگزار می‌شود.

برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای از ارکان مهم جریان تولید و نشر محتوا در این عرصه محسوب می‌شود. پویش‌های تولید محتوا، ابزاری برای عمومی سازی امر تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و نتیجه آن تاثیر‌گذاری بر فرهنگ عمومی است.

این پویش‌ها با برجسته کردن موضوعات و محورهای مد نظر خود در میان کاربران فضای مجازی این فرصت را فراهم می‌کنند که کاربران تولیدات فرهنگی خود را با رویکرد مسئله محور خلق کرده و در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

در این خصوص و  با توجه به ضرورت حضور فعال در عرصه مجازی با رویکرد بین‌المللی و لزوم شناسایی و تقویت ظرفیت‌های بالقوه داخلی تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، برگزاری پویشی با عنوان «از ایران بگو» با هدف تولید محتوا برای مخاطب بین‌المللی هدف در دستور کار قرار گرفت.

این پویش با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و اجرای بخش خصوصی طی یک توافق سه جانبه انجام شد و محوریت موضوعی آن وحدت اسلامی و سبک زندگی اسلامی ایرانی انتخاب شد.

گفتنی است؛ پس از تایید عنوان کمپین «از ایران بگو»، کارگاه‌های ایده پردازی برای ایجاد هویت بصری کمپین توسط مجری آغاز بکار کرد. سه طرح اولیه لوگوتایپ توسط مجری پیشنهاد و یکی از آنها به عنوان لوگو برگزیده شد. از میان ایده‌های پیشنهادی برای پوستر پویش، طرح هویت بصری بر اساس هیات ایرانی اسلامی انتخاب شد که برگرفته از جنبه های هنری میراث معنوی ایران و معماری ایرانی به همراه نقوشی ایرانی اسلامی است و طی مدت راه اندازی این پویش، سایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی پویش راه اندازی و دریافت آثار آغاز شد.

انتهای پیام/ص

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved