-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/09 - 15:16
  • 446
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

سومین نشست تخصصی بین‌المللی «زن و خانواده» برگزار می‌شود

سومین نشست تخصصی بین‌المللی «زن و خانواده» با تمرکز بر موضوع «بردگی مدرن» 11 بهمن‌ماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت روز بین‌المللی حجاب و با تمرکز بر موضوع «بردگی مدرن»، سومین نشست تخصصی بین‌المللی «زن و خانواده» روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح در محل ساختمان شهید رحیمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیری این نشست را مرضیه مینایی پور به عهده دارد و سخنرانانی چون شیخ سهیل اسعد، مبلغ اسلامی از کشور آرژانتین؛ خانم نیلوفر مقدمی، معاون زنان و خانواده اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق علیه السلام؛ فاطمه ابراهیمی، عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا(س) و خانم هانیه ترکیان، مبلغ بین المللی و فعال فرهنگی در ایتالیا حضور می‌یابند.

این نشست که با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی در راستای تقویت نقش زنان در عرصه‌های اجتماعی و خانوادگی تشکیل شده است، به ابعاد مختلف بردگی مدرن از جمله استثمار جنسی، کار اجباری و تجارت انسان، که زنان و دختران به ویژه تحت تأثیر آن قرار دارند، پرداخته و راه‌های مقابله با این پدیده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین، در کنار بررسی‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و پانل‌های تعاملی برای ایجاد فضای گفتمانی سازنده بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا تجارب و دیدگاه‌های خود را به اشتراک گذاشته و برای حل و فصل چالش‌های پیش رو، هم‌اندیشی کنند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان میزبان این رویداد از تمامی علاقه‌مندان، پژوهشگران، فعالان حقوق بشر و مدافعان مسائل زنان و خانواده دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در این نشست، به گسترش دیدگاه‌ها و تجربیات خود در این عرصه بپردازند.

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved