-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/03/14 - 09:09
  • 224
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سخنرانی بانوی کارآفرین ایرانی در سومین مجمع بین‌المللی زنان

فاطمه علمداری، کارآفرین، بنیانگذار و رئیس گروه صنعتی-اجتماعی «امید نور» با عنوان «نقش زنان در توسعه مناطق صنعتی در جوامع مدرن» در سومین مجمع بین‌المللی زنان در کشور روسیه سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و با همکاری اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فاطمه علمداری، کارآفرین، بنیانگذار و رئیس گروه صنعتی-اجتماعی «امید نور» در سومین مجمع بین‌المللی زنان با عنوان «نقش زنان در توسعه مناطق صنعتی در جوامع مدرن» حضور یافت.

در این رویداد بین‌المللی که از ۱۰ تا ۱۲ خردادماه در شهر کوزباس فدراسیون روسیه برگزار شد، فاطمه علمداری به عنوان یکی از اعضاء اصلی شرکت‌کننده، درباره «نقش‌آفرینی زنان ایرانی در مسیر توسعه صنعتی و اجتماعی» سخنرانی کرد.

در این مجمع بین‌المللی که بیش از 5000 شرکت‌کننده از مناطق مختلف روسیه، 150 سخنران و نمایندگانی از 13 کشور خارجی در آن شرکت داشتند، سخنرانان در 10 پنل از جمله با موضوعات؛ نقش زنان در توسعه مناطق صنعتی در شرایط مدرن، نقش زنان در تصمیم‌گیری‌‌ها، روندهای مدرن در حفظ سلامت زنان در مناطق صنعتی به بیان دیدگاه‌های خود و ارائه تجارب کشورهای مختلف در این باره پرداختند.

علمداری ضمن سخنرانی در نشست اصلی و توصیف نقش زنان ایرانی در توسعه صنعتی و اجتماعی ایران در شرایط تحریم ظالمانه، طرحی را با عنوان «دهکده صنعتی سلامت و عبادت» برای حضار در این همایش بین‌المللی ارائه کرد.

وی همچنین در جلسه پرسش و پاسخ با حضور بیش از 200 نفر از اعضاء شرکت‌کننده، فعالان حوزه صنعت و تجارت، فعالان فرهنگی اجتماعی و خبرنگاران شرکت کرد.

این بانوی ایرانی ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با واحدهای صنعتی تحت مدیریت به پرسش‌هایی از جمله علل پیشرفت زنان ایرانی در شرایط تحریم، مشارکت زنان ایران در اقتصاد کشور و توسعه حرفه‌های سنتی، نقش زنان ایران در شرایط مدرن فرهنگی و اجتماعی، نقش تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی‌ها درباره حضور موثر زنان ایران در عرصه‌های مختلف و نحوه حضور و اشتغال زنان در بازار کار ایران پاسخ گفت.

بنابر اعلام این خبر، سومین مجمع بین‌المللی زنان توسط وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه و حمایت دولت کوزباس با هدف ارائه تجارب حرفه‌ای در زمینه ماموریت‌های جدید زنان در شرایط مدرن، توسعه همکاری‌های بین‌المللی و شکل‌گیری تصویر زنان به عنوان نیروی محرکه مهم توسعه جهانی در ایالت کوزباس سیبری و با مشارکت شورای فدراسیون روسیه، صندوق دولتی مدافعان وطن و انجمن زنان اوراسیا برگزار شد.

انتهای پیام /

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved