-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/22 - 14:17
  • 808
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی را‌ه‌های گسترش همکاری ایران و عراق در حوزه زنان و خانواده

در جریان دیدار سرپرست اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اساتید دانشگاه و جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده، هنرمندان و نویسندگان عراقی، را‌ه‌های گسترش همکاری دو کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فاطمه ابراهیمی، مشاور رئیس و سرپرست اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده با اساتید دانشگاه و جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده، هنرمندان و نویسندگان عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که به همت  رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق صورت گرفته، ابراهیمی درباره وضعیت زنان در ایران و اقداماتی که جهت افزایش کیفیت زندگی بانوان انجام شده  مواردی را مطرح کرد و قوانین حامی زنان را در ایران برشمردند.

همچنین، بانوان عراقی حاضر در جلسه با اشاره به سوابق فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بانوان عراق مواردی را درباره بانوان هنرمند عراقی، اقدامات حوزه تربیتی کودک و نوجوان، اقدامات در حوزه زنان و خانواده و موضوعات مرتبط مطرح نمودند. هوش مصنوعی، قصه‌های کودکان، نویسندگی، تئاتر و...از موارد مطرح شده در جلسه بود.

در این نشست در خصوص اقدامت مشترکی که می‌توان در عرصه‌های مختلف با حضور بانوان دو کشور انجام داد (انتقال تجارب، بررسی پروژه‌های مشترک فرهنگی اجتماعی در حوزه زنان، تربیت کودک و ...) تبادل نظر صورت گرفت.

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved