-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/12/12 - 09:01
  • 275
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

«زن و چالش‌های پیش رو» موضوع نشست هم‌اندیشی بانوان ایران و عمان بود

نشست هم‌اندیشی بانوان ایران و عمان تحت عنوان «زن و چالش‌های پیش رو» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عمان و مشارکت اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده و انجمن بانوان مسقط، نشست هم‌اندیشی بانوان ایران و عمان تحت عنوان «زن و چالش‌های پیش رو» در سالن اجتماعات انجمن بانوان مسقط واقع در منطقه قرم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانم مریم الزدجالی، رئیس انجمن بانوان مسقط، مرتضی بابکی نژاد، رایزن فرهنگی و برخی از اساتید دانشگاه‌های عمان و شخصیت‌های فرهنگی و دینی و بانوان فعال اجتماعی و برخی از همسران دیپلماتیک‌‌های سفارتخانه‌های مقیم مسقط همراه بود، خانم بدریه، معاون انجمن بانوان و رایزن فرهنگی کشورمان به ایراد سخن پرداختند.

سخنرانان مهمان این نشست، خانم‌ها بتول مشکین فام، رئیس پژوهشگاه دانشگاه الزهراء، ابراهیمی، مشاور رئیس و سرپرست اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عزیزیه بنت راشد البلوشیه پژوشگر تربیتی از وزارت تعلیم و تربیت، انفال بنت ناصر الوهبینه معاون دانشجویی دانشگاه سلطان قابوس از عمان بودند.

مدیریت این نشست را خانم میسا الهنایی به عهده داشت که در خصوص ارتباط زن و رسانه، تأثیرپذیری زن از سفرهای خارجی و ... سؤالاتی را مطرح کرد که مهمانان ضمن بحث و گفت‌وگو، پاسخ لازم را ارائه دادند.

پس از آن، حاضرین با طرح برخی از نظرات، سؤالات خود را نیز طرح کرده که پاسخ آنها توسط مهمانان جلسه ارائه شد.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved