-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/23 - 20:49
  • 828
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به بهانه‌ی سال گشت مرحوم قولی؛

یادی از یک همکار آسمانی

مرحوم اکبر قولی، جانباز سرافراز دفاع مقدس منشا خدمات سازنده و ثمربخشی برای مجموعه وزین و انقلابی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود.

سالگرد مرحوم اکبر قولى جانباز سرافراز دفاع مقدس و همکار متعهد و زحمتکش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را تسلیت عرض می‌کنیم.

ایشان در دوران مسئولیتهای گوناگونی که بر عهده داشتند، فعالیت‌های زیادی را در راستای اعتلای حوزه دیپلماسی فرهنگی کشور صورت داده و کوچ ناباورانه ایشان هرگز خاطره این همکار عزیز را از یادها نخواهد برد. 

مرحوم اکبر قولی در کسوت مدیرکل سابق توسعه روابط فرهنگى اروپا، رایزنی فرهنگی سابق کشورمان در ایتالیا و معاونت توسعه روابط فرهنگی بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، منشا خدمات سازنده و ثمربخشی برای این مجموعه وزین و انقلابی بوده‌اند. از ویژگی های مهم این مرحوم، تعهد کاری همراه با اخلاق مداری و ایجاد ارتباط سازنده و موثر با همکاران و مخاطبان بوده است. 

مرحوم اکبرقولی از جانبازان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شد و یکی از پاهای خود را در عملیات کربلای 4 از دست داده بود.ایشان از بدو تاسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به عنوان نیروی رسمی همکاری خود را با سازمان آغاز کرد. تسلط مرحوم قولی به زبان ایتالیایی ، دوران پرباری را در دوران رایزنی ایشان در شهر رم در بین سالهای 1387 تا 1395 رقم زد. 

در  سالگشت عروج مرحوم اکبر قولی، همکاران ایشان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی یاد ایشان را گرامی داشته و ضمن طلب رحمت واسعه الهی برای این عزیز سفرکرده، برای بازماندگان ایشان کماکان طلب صبر و اجر جزیل می نماییم.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved