-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/08 - 22:42
  • 508
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حجت الاسلام ایمانی پور ضمن بازدید از مسجد جامی (ژاپن)تصریح کرد:

گفت‌وگوهای بین الادیانی زمینه‌ای مناسب برای گسترش همکاری‌های فرهنگی

رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور ضمن حضور در مسجد جامی، بزرگترین مسجد ژاپن با مسئولین این مسجد دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور در ادامه سفر خود به ژاپن جهت شرکت در سومین دوره گفت‌وگوهای دینی  ایران و ژاپن، از مسجد جامی بزرگترین مسجد ژاپن بازدید کرد و با شیخ رفعت امام جماعت این مسجد و جمعی از مسئولان این مجموعه دیدار داشت.
شیخ رفعت در این دیدار به فعالیت‌های متنوع فرهنگی و دینی در مسجد اشاره کرد و همچنین موضوعات مختلف دینی که به مخاطبان مسلمان ارائه می‌شود را تشریح کرد.
حجت الاسلام ایمانی پور ضمن اشاره به برگزاری سومین دور گفت‌وگوهای دینی اسلام و شینتوئیسم،گفتگوهای بین الادیانی با دین اسلام و ادیان مختلف را زمینه مناسب برای همکاری‌ها دانست.
 
وی به موضوع فلسطین و مردم مظلوم غزه پرداخت وفعالیت  مساجد به ویژه جمع آوری کمک‌های مردمی را مورد اشاره قرار داد.
 
ایشان با اعلام آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جهت همکاری با مسجد جامی ابراز امیدواری کرد این همکاری بتواند زمینه‌های مناسبی را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی فراهم آورد.
 
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در ادامه از بخش‌های مختلف مسجد دیدار کرد. و همچنین از مجموعه فرهنگی مسجد بازدید به عمل آورد.
 
وی در جمع تعدادی از دانش آموزان حاضر در مسجد حضور پیدا کرد و با آنان در خصوص گفتگوهای دینی اسلام و شینتوئیزم سخن به میان آورد .
. .

. .

تصاویر

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved