-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/25 - 07:47
  • 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته هلال احمر ایران در کنیا

به مناسبت هفته هلال احمر ایران، مراسمی 24 اردیبهشت‌ماه با حضور سفیر و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران، ایرانیان مقیم، معاون وزیر ارتباطات ایران، رئیس صلیب سرخ کنیا، رئیس اتاق بازرگانی و برخی از شخصیت‌های کنیایی در محل سالن رویال نایروبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این مراسم، فقیهی، رئیس هلال احمر ایران در کنیا گزارشی از روند فعالیت‌های خود را ارائه کرد و بر تصمیم هلال احمر ایران برای افزایش فعالیت‌های بشر دوستانه در کنیا تأکید کرد.

غلامپور، سفیر جمهوری اسلامی ایران و ادریس، رئیس صلیب سرخ کنیا و چند تن از میهمانان کنیایی ضمن تقدیر از فعالیت‌های هلال احمر ایران در کنیا از اقدامات این مرکز قدردانی کردند.

قربانعلی پورمرجان، رایزن فرهنگی کشورمان هم آخرین سخنران این مراسم بود که ضمن تبریک این ایام به همه زحمتکشان هلال احمر، ایثار و فداکاری را ذات فعالیت‌های هلال احمر دانست که فارغ از هر نوع جنسیت و قومیت و تنها با عشق به انسانیت و بدون لحاظ زمان و مکان به خدمت رسانی می پردازند و این امر در فعالیت‌های پرسنل هلال احر ایران در کنیا هم کاملا مشهود است.

وی افزود: پرسنل هلال احمر سفیران صلح و دوستی و تکریم انسانیت در همه جای عالم هستند و برای التیام درد انسان‌های آسیب دیده از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

شایان ذکر است، فعالیت هلال احمر ایران در کنیا 23 سال قدمت دارد که در این مدت خدمات ارزنده‌ای در قالب دو شعبه از کلینیک ایران به مردم کنیا ارائه داده است.

انتهای پیام/

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved