-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/04/06 - 08:10
  • 183
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کودکان و نوجوانان ایرانی مقیم اسلام آباد امامت و ولایت علی(ع) را به تصویر کشیدند

کودکان و نوجوانان ایرانی مقیم اسلام آباد به خلق اثر هنری خود با موضوع غدیر، امامت، ولایت و شخصیت نورانی حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با روز عید سعید غدیر خم و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، مراسم جشن باشکوهی با حضور امیری‌مقدم، سفیر و مجید مشکی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، سفیر کشور عراق و کارکنان نمایندگی‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مستقر در اسلام آباد و خانواده‌های آنان در سالن اجتماعات سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در جشن ویژه روز عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم، به ابتکار رایزنی فرهنگی کشورمان در اسلام آباد با هدف گسترش فرهنگ غدیر مسابقه‌ای با عنوان «عید ولایت» برگزار و به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهداء شد

در ابتدای این مسابقه هنری ـ آئینی که مورد استقبال خانواده‌های ایرانیان مقیم اسلام آباد به ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی قرار گرفت، با مدیریت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، اقلام و لوازم نقاشی و رنگ آمیزی به شرکت کنندگان اهداء شد.

سپس، کودکان و نوجوانان پس از انتخاب طرح دلخواه از میان طرح‌های غدیریه به خلق اثر هنری خود با موضوع غدیر، امامت، ولایت و شخصیت نورانی حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) پرداختند.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved