-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/06 - 12:54
  • 205
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کنفرانس جوانان اهل بیت(ع) در مرکز اسلامی جعفری نایروبی

مجمع جهانی اهل بیت(ع) در کنیا، کنفرانس یک روزه جوانان با موضوع «جوانان مسلمان: ایمان، علم و فناوری» را در مرکز اسلامی جعفری نایروبی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری سفارت و رایزنی فرهنگی کشورمان و مجمع جهانی اهل بیت(ع) در کشور کنیا کنفرانس یک روزه جوانان با موضوع «جوانان مسلمان: ایمان، علم و فناوری» در مرکز اسلامی جعفری نایروبی برگزار شد.

در این کنفرانس از کشورهای مختلف شرق آفریقا از جمله اوگاندا، تانزانیا،کنگو، ماداگاسکار، رواندا، بوروندی و مالاوی شرکت کرده بودند.

آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، برمکی، سفیر ایران، شریعتمدار، دستیار ویژه ومشاور دبیر کل مجمع، جازاری، رئیس دانشگاه اهل بیت(ع) شیخ علی سعید ساموجاه مسئول مرکزشیعیان نایروبی، مصطفی غلام عباس، نماینده شیعیان کویت، رمضان نانجی، مدیر مجموعه بلال مسلم، نظری، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در نایروبی در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله رمضانی در سخنرانی افتتاحیه خود پیامی به جوانان ارائه کرد و بر اهمیت زندگی با اصول اسلام در دل جوانان تاکید داشت.

وی به جوانان یادآور شد که آنها پایه و اساس هر جامعه‌ای هستند و اعمال و اعتقادات آنها تأثیر عمیقی در جامعه دارد.

شرکت کنندگان به طور مشترک یک قطعنامه 7 ماده‌ای را تدوین کردند و راهبردهایی را برای توانمندسازی اجتماعی، اقتصادی و معنوی خود در دنیای معاصر تشریح کردند.

آیت الله رمضانی در سخنرانی اختتامیه بر اهمیت ارتباط مستحکم با معارف اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد. وی افزود: ایمان زمانی که با علم و فناوری همراه شود به پیشرفت و موفقیت کمک می‌کند.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved