-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/26 - 14:46
  • 1178
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با عنوان «آواره کرچی»؛

کتاب «ترکش ولگرد» به زبان اردو در راولپندی منتشر شد

به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی‌، کتاب «ترکش ولگرد» به قلم داوود امیریان به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی‌، کتاب «ترکش ولگرد» به قلم داوود امیریان در قالب 152 صفحه توسط سرفراز ظفر به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.

این کتاب با خلاقیت نویسنده به مباحث و حاشیه‌های موجود در دفاع مقدس به زبان طنز پرداخته و تلاش کرده از زبان نسل جوان عمیق ترین مسائل آن دوره را برای مخاطب خود به ویژه نوجوانان و جوانان بیان کند.

فهرست این کتاب شامل معتمد محله ما، ترکش‌های بی حیا، گودزیلای عراقی، پرسولیس هورا، اسپرشکم، کدخدای نوجوان، برادران مزدور! ، تاب تاب عباسی، پس کله جبّار، دیوانه جبهه، در جست و جوی قهرمان، جاسم رمبو، عمو پفکی، آن شب که واویلا شده، نمکی و دستیارش، یک قدم دور از قبله، مرده و مرده شور، شیرجه در آب، ثواب جمع کن‌ها، فراری، شهردار، بیا منو بردار، مجسمه‌های زنده، تصادف خوش یمن و ... می‌شود.

این اثر فرهنگی با همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی در قالب طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با عنوان «آواره کرچی» و تیراژ500 نسخه به زیور طبع آراسته شد.

شایان ذکر است، پیش از این، کتاب انقلاب اسلامی، مبانی و ویژگی‌ها در قالب طرح تاپ و کتاب وحدت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با همکاری خانه فرهنگ کشورمان در راولپندی چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved