-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/14 - 13:31
  • 473
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در زیمبابوه؛

کتاب «انقلاب اسلامی - مبانی و ویژگی‌ها با تاکید بر اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» منتشر شد

کتاب «انقلاب اسلامی - مبانی و ویژگی‌ها، با تاکید بر اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» در قالب طرح تاپ در زیمبابوه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه و با همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و انتشارات ویور پرس (ناشر معتبر و بزرگ‌ترین ناشر کتاب های غیر درسی در زیمبابوه)، کتاب « انقلاب اسلامی - مبانی و ویژگی‌ها، با تاکید بر اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» را در قالب طرح تاپ منتشر کرد. این کتاب در 350 نسخه به چاپ رسیده است. این اولین کتابی است توسط رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در زیمبابوه و  با ISBN زیمبابوه و به صورت مشترک با این ناشر، منتشر می شود.

این کتاب که هفته گذشته منتشر شد، به دانشگاه‌های کشور، آرشیو ملی زیمبابوه (کتابخانه ملی زیمبابوه)، کتابخانه‌های شهرها، مراکز فرهنگی و ... اهدا می‌شود و فرصت خوبی برای آشنایی مفاخر ادبی و پژوهشگران با مبانی انقلاب اسلامی است.

در این کتاب افراد می توانند با مفاهیم مختلفی از جمله مبانی انقلاب اسلامی، نظریه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، اهداف انقلاب اسلامی، ویژگی ها و عوامل انقلاب اسلامی، مردمسالاری دینی و ... آشنا شوند که به معرفی این مبانی و ویژگی ها از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می پردازد.

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved