-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/22 - 15:09
  • 314
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیکر مطهر یک شهید گمنام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاک سپرده می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به احداث مقبره شهید گمنام در این وزارتخانه، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ساخت مقبره شهید در حال انجام است و ۲۷ آذرماه ، پیکر پاک یک شهید گمنام در آن به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوید شکوهی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت:حمایت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری همه بخش‌های وزارتخانه که با عشق و شور جهت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا به میدان آمدند، پروژه ساخت مقبره شهید در این وزارتخانه کلید خورد.

وی با بیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت و معنویت هستند، اظهار کرد: همانطور که در ماه محرم عرض کرده بودم، طی هماهنگی‌های انجام شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ان شاءلله روز دوشنبه ۲۷ آذرماه، پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این وزارتخانه تشییع و در مقبره در حال احداث، به خاک سپرده خواهد شد.

حجت‌الاسلام شکوهی اظهار کرد: از آنجا که فرهنگ ما آمیخته با فرهنگ ایثار و شهادت است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می بایست پرچمدار ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری، دفاع مقدس و مقاومت باشد.

تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید با حضور مردم تهران، روز دوشنبه ۲۷ آذرماه، از ساعت ۹ صبح از ضلع شمالی میدان بهارستان تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved