-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/06/30 - 23:24
  • 291
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت حجه الاسلام والمسلمین ایمانی پور در پی درگذشت آیت الله مرتضوی

این متفکر دینی و انقلابی متعاقب بهره گیری از تعالیم غنی فقهی و تلمذ در محضر اساتید و علمای گرانقدری مانند حضرت آیت الله بروجردی، علامه طباطبایی و امام راحل( ره) ، نقش به سزایی در دایر کردن مراکز دینی ، علمی و فرهنگی ایفا نمود.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ارسال پیامی، رحلت آیت‌الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی را تسلیت گفت.در پیام حجه الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور آمده است :

انالله و اناالیه راجعون 

درگذشت عالم بزرگوار و شاگرد ممتاز مکتب حضرت امام خمینی (ره) ، حضرت آیت الله سید محمد حسین مرتضوی لنگرودی موجب تاثر و تالم گردید. 

این متفکر دینی و انقلابی متعاقب بهره گیری از تعالیم غنی فقهی و تلمذ در محضر اساتید و علمای گرانقدری مانند حضرت آیت الله بروجردی، علامه طباطبایی و امام راحل( ره) ، نقش به سزایی در دایر کردن مراکز دینی ، علمی و فرهنگی ایفا نمود و آثار ممتاز و شاخصی را در حوزه اصول، فلسفه و کلام از خود به جای گذاشت. تربیت شاگردان مومن، متخصص و خداجو توسط این عالم بزرگوار، قطعا رهتوشه ای غنی برای حیات اخروی و جاویدان ایشان خواهد بود. 

اینجانب فقدان این عالم آگاه را محضر مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، شاگردان و به ویژه بیت مکرم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و رحمت واسعه الهی را برای ایشان خواستارم. 

محمد مهدی ایمانی پور

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved