-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/10/13 - 14:50
  • 302
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی ترور معاون دفتر سیاسی حماس

اقدام وقیحانه و کوردلانه رژیم اشغالگر و سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده دلیر جنبش مقاومت فلسطین، شهید صالح العاروری موجب تاثر فراوان گردید.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در پیامی شهادت فرمانده شجاع جبهه مقاومت و معاون دفتر سیاسی حماس به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت .در پیام حجه الاسلام والمسلمین دکتر ایمانی پور آمده است:

اقدام وقیحانه و کوردلانه رژیم اشغالگر و سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده دلیر جنبش مقاومت فلسطین، شهید صالح العاروری موجب تاثر فراوان گردید. شهید العاروری عمر با برکت خود را صرف مواجهه با رژیم نامشروعی کرد که امروزه نفرت عمومی وجهانی از آن فراگیر شده است. این شهید بزرگوار ، نقش مهمی در تقویت منظومه مقاومت در فلسطین و منطقه ایفا کرده و انشاالله این مجاهدت خالصانه و الهی، به رهتوشه ای ارزشمند برای حیات ابدی ایشان و همرزمان شهیدش تبدیل خواهد شد. 

خون فرماندهان و رزمندگان شهید مقاومت در طول دهه ها و سالهای اخیر، درخت تنومند اسلام و آزادگی را آبیاری کرده و عزم فرزندان بیشمار این گفتمان عمیق در منطقه و جهان ، در دفاع از حریم مقدس قدس شریف و جهان اسلام را صدچندان ساخته است. ترور شهید العاروری، معلول استیصال و شکست میدانی و گفتمانی دشمن صهیونیستی پس از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی به شمار می آید. رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن بدانند که شهادت فرماندهان مقاومت، نه تنها منجر به توقف خیزش منطقه ای و جهانی علیه این رژیم نخواهد شد، بلکه پیروزی قطعی گفتمان و جریان مقاومت را در اینده ای نزدیک تثبیت خواهد کرد.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved