-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/08 - 09:25
  • 357
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجمین عصرانه ادب ایران در بلغارستان

پنجمین عصرانه ادب ایران با حضور جمعی از دانشجویان مسلمان از کشورهای پاکستان، عراق، انگلستان، آلمان و ایران در رایزنی فرهنگی کشورمان در صوفیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پنجمین عصرانه ادب ایران با حضور جمعی از دانشجویان مسلمان از کشورهای پاکستان، عراق، انگلستان، آلمان و ایران در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صوفیه برگزار شد.

مسعود احمدی، رایزن فرهنگی کشورمان در سخنانی، دنیای امروز را دنیای سراسر ظلم و بی عدالتی دانست که نه تنها مسلمانان بلکه همه مردم دنیا را در خود فرو برده است.

وی اظهار داشت: دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به توسل به اهل بیت علیهم السلام دارد تا بتواند به آرامش و نجات برسد.

رایزن فرهنگی کشورمان در صوفیه افزود: فلسطین و غزه و ظلم فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی گناه نه تنها از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد بلکه باعث تسریع در نابودی اساس ظلم در جهان خواهد شد.

در این نشست، دانشجویان ضمن بیان دیدگاه‌های خود و عضویت در گروه اهل بیت علیهم السلام با خواندن زیارت عاشورا و نیز دعای فرج حال و هوای معنوی و خاصی به پنجمین نشست ویژه دانشجویان شیعی مقیم بلغارستان دادند.

بنابر اعلام این خبر، دانشجویان علاوه بر دانشگاه و شهر صوفیه از شهرهایی مانند استرازاگورا و پلودیف برای حضور در این نشست نیز حضور به هم رسانده بودند.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved