-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/12 - 10:10
  • 351
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پخش برنامه «صلح در یک نگاه» از رادیو اسلامی بلال اوگاندا

برنامه «صلح در یک نگاه» به زودی با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان از رادیو اسلامی بلال اوگاندا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با هدف بررسی کارشناسی برنامه «صلح در یک نگاه» رادیو اسلامی بلال، دست اندرکاران برنامه مذکور در محل نمایندگی فرهنگی کشورمان در اوگاندا حضور یافتند.

در این نشست، آدم سبیالا، حمزه چیونه، شیخ یوسف زبیر، عیسی کاتونگولو و عبداله عباسی، رایزن فرهنگی ایران حضور داشتند و نقاط قوت و ضعف برنامه «صلح در یک نگاه» و نحوه تمدید قرارداد و استمرار اجرای این برنامه و همچنین تولید محتوای آن به لحاظ کمی و کیفی مورد بحث و بررسی قرار دادند.

شیخ یوسف زبیر گزارشی از روند اجرای این برنامه در سال‌های گذشته، نقاط قوت و ضعف آن و نحوه تمدید قرارداد و اجرای برنامه مذکور ارائه کرد.

در ادامه، آدم سبیالا ضمن استقبال از بسترسازی لازم جهت استمرار پخش این برنامه، خاطرنشان کرد که بسیاری از شنوندگان و مخاطبین رادیو اسلامی بلال منتظر پخش برنامه «صلح در یک نگاه» هستند.

وی گفت: هم اکنون زمان آن فرارسیده است که به تولید محتوای خوب و متفاوت از گذشته بپردازیم تا عموم مردم از آنچه در جهان اسلام در حال وقوع است، با خبر شوند.

حمزه چیونه ضمن تشکر از رایزنی فرهنگی ایران در فراهم کردن مقدمات لازم جهت انعقاد قرارداد جدید با رادیو اسلامی بلال و پخش برنامه «صلح در نگاه» عنوان کرد که شنوندگان و مخاطبین رادیو اسلامی بلال بی صبرانه منتظر شروع مجدد برنامه مذکور هستند و امیدوارم با همکاری مؤثر با یکدیگر بتوانیم محصول جدید و باکیفیتی ارائه دهیم.

در ادامه، رایزن فرهنگی ایران در اواگاندا ضمن تشکر از حضور دست اندرکاران این برنامه در نمایندگی فرهنگی کشورمان، نکاتی در ضرورت انعقاد قرارداد و شروع مجدد برنامه مذکور در رادیو اسلامی بلال بیان کرد.

وی با اشاره به حجم تبلیغات مسموم و دروغین غرب علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران و نیز به راه انداختن جریان‌های اسلام هراسی و ایران هراسی از سوی آنها، نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و روشن کردن حقایق را ضروری و اجتناب ناپذیر خواند.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved