-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/10 - 17:18
  • 1022
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایان پنجاه و ششمین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا

پنجاه و ششمین دوره آموزش زبان فارسی (نهمین دوره آموزش برخط ) در رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی را که سابقه بیست و پنج ساله دارد، به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت‌های فرهنگی خود در نظر می‌گیرد.

دانشجویان دوره‌های آموزش زبان فارسی این نمایندگی را ایرانیان نسل دوم و سوم، همسران ایتالیایی ایرانیان مقیم، دانشجویان زبان فارسی دانشگاهها و علاقمندان زبان و فرهنگ فارسی تشکیل می‌دهند.

برگزاری برخط این دوره‌ها باعث شده که علاقه‌مندان نه تنها از کشور ایتالیا بلکه از برخی از کشورهای خارجی نیز که به زبان ایتالیایی آشنایی دارند در این دوره شرکت کنند.

آموزش این دوره بر عهده مدرس فارسی زبان؛ خانم اسماعیلی بود که در سه سطح مقدماتی (اول و دوم)؛ متوسطه (اول و دوم) و پیشرفته؛ مشتمل بر ده جلسه آموزشی به مدت یک ساعت و نیم (مجموعا 75 ساعت) مطابق استاندارهای آموزشی برگزار شد.

در پایان، از فارسی آموزانی که در 80 درصد از ساعات آموزشی حضور داشته باشند، آزمون پایانی مهارت‌های خواندن؛ نوشتن؛ سخن گفتن و... به عمل آمده و برای حائزین نمره قبولی، گواهینامه شرکت در دوره صادر شد.

شایان ذکر است، دوره‌های آموزش زبان فارسی توسط رایزنی فرهنگی به صورت آنلاین در بهترین پلتفرم آموزشی با قابلیت ارتباط دو جانبه و گروهی برای افراد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved