-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/14 - 17:06
  • 637
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایان دوره مقدماتی زبان و ادبیات فارسی دانشکده کالسکار منطقه ممبرا بمبئی

دوره حضوری مقدماتی زبان و ادبیات فارسی دانشکده کالسکار در منطقه ممبرا ـ یکی از مناطق حومه کلانشهر بمبئی با برگزاری امتحان پایان دوره به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این دوره با همت دانشکده کال سکار و با مشارکت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و بنیاد سعدی برگزار گردید.

دبیر این دوره  محمد میر سراجی بودند و کتاب گام اول از انتشارات بنیاد سعدی را تدریس کردند و تعداد بیست نفر از علاقمندان که در این دوره شرکت کرده بودند، توانستند در مدت 30 جلسه به صورت فشرده و ظرف مدت چهار ماه (از ماه خرداد تا ماه مهر) ، ضمن  یادگیری صامت ها و مصوت ها ، مکالمه ساده و همچنین زمان های حال، گذشته ساده و امری را فرا گرفتند. کلاس ها به صورت حضوری و در پایان هفته انجام پذیرفت.

قرار است دانشکده «کال سکار » دوره های زبان و ادبیات فارسی را به صورت مستمر در طول سال تحصیلی خود با کمک و حمایت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و بنیاد محترم سعدی برگزار کند.

دانشکده کالسکار در نظر دارد که مراسم اهدای گواهی نامه پایان دوره دانشجویان زبان و ادبیات فارسی فارغ التحصیلان را در آینده نزدیک با حضور جناب آقای فاضل وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران برگزار کند.  

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved