-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/25 - 10:51
  • 342
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایان دوره آموزش اصول نگارش اخبار مطبوعاتی در بغداد

دوره آموزش اصول نگارش اخبار مطبوعاتی در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این دوره آموزشی توسط یوسف ابراهیم حمدان، روزنامه نگار و کارشناس رسانه، استاد و مدرس خبرنگاری با حضور 18 نفر از علاقه‌مندان به این رشته برگزار شد.

کلاس‌های تئوری از ابتدای هفته به مدت 12 ساعت و به صورت حضوری در مرکز فرهنگی کشورمان اجرا و در ادامه با اجرای کارگاه عملی برای شرکت کنندگان خاتمه یافت.

یوسف ابراهیم حمدان محتوای آموزشی این دوره را از طریق پرداختن به موضوعات متنوعی از قبیل چیستی خبر، گزارش نویسی، مصاحبه، قالب‌های خبری، عناصر خبری، ارزش‌ها و سبک‌های خبری، تسلط بر موضوع خبر، آشنایی با فنون خبر، تند نویسی، درست نویسی، خلاصه نویسی، گزینش مناسب اطلاعات، نوشتن آمار و ارقام و ... ارایه کرد.

مسئول مرکز فرهنگی ایران در بغداد این نوع از آموزش‌ها را در راستای برنامه‌ها و دوره‌های فرهنگی و هنری مرکز فرهنگی ایران عنوان کرد.

ابراهیم نجفلی این دوره آموزشی را بسیار پرمحتوا و کاربردی دانست و از پشتیبانی رایزنی فرهنگی کشورمان برای برگزاری چنین دوره‌هایی قدردانی کرد و استمرار چنین برنامه‌های آموزشی را موجب تقویت روابط فرهنگی بین دو کشور خواند.

شایان ذکر است، به تمامی شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved