-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/20 - 13:28
  • 431
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

هیئت دانشگاهی صنعتی شریف با رئیس دانشگاه المنصور بغداد دیدار کرد

روز سه‌شنبه مورّخ 16 آبان 1402، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری، رایزن ج.ا.ا و دکتر نجفی، مسئول علمی‌دانشگاهی رایزنی همراه با هیئت اعزامی دانشگاه صنعتی شریف متشکل از: دکتر عبدخدایی رئیس شورای بین‌الملل و دکتر بازارگان رئیس دانشجویان بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف از دانشگاه المنصور بغداد بازدید و با مدیران و اعضای هیئت مؤسس آن در خصوص تبادلات و ارتباطات علمی و دانشگاهی از جمله راه اندازی و مشاوره برای دوره های کارشناسی ارشد رشته های مهندسی و صنعتی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  دانشگاه المنصور در سال  1988 در بغداد افتتاح گردید و از قدیمی ترین مراکز آموزش عالی خصوصی در کشور عراق می‌باشد که هم‌اکنون دارای 15 مرکز علمی و تحقیقاتی بوده که بیش از  50 درصد آن  اختصاص به آموزش و پژوهش در رشته‌های فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی می‌باشد.

در این جلسه صباح محمد ریاست دانشگاه المنصور و سپس عبدالستار معاون علمی دانشگاه المنصور ضمن گزارش توافقات علمی مشترک با کشورهای مختلف از جمله، انگلستان، ایتالیا، اردن، لبنان و ... خواستار همکاری‌های مشترک علمی دو جانبه با دانشگاه صنعتی شریف در سطوح مختلف تحصیلات تکمیلی شد.

تبادل دو جانبه استادان و فراهم‌آوری امکان فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه المنصور در دانشگاه صنعتی شریف و نیز امکان میزبانی استادان مدعو و مهمان در این نشست به شور و بررسی گذاشته شد. در پایان این نشست از بخش‌های مختلف داشگاه المنصور بازدید به عمل آمد.

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved