-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/26 - 19:58
  • 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هفته فیلم ایران در پاکستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما همزمان با سفر آتی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی کشورمان به پاکستان که قرار است چهارشنبه هفته جاری انجام شود، هفته فیلم ایران به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت پاکستان برگزار خواهد شد.
احسان خزاعی رایزن فرهنگی کشورمان در پاکستان در این باره گفت: هیئت فرهنگی ایران به ریاست معاون وزیر فرهنگ چهارشنبه هفته جاری به منظور ارتقای سطح همکاری‌های فرهنگی و هنری وارد پاکستان خواهند شد.
وی افزود: همزمان با حضور این هیئت فرهنگی قرار است "جشنواره فیلم ایرانی" به مدت یک هفته در پایتخت پاکستان برگزار شود تا از این طریق زمینه برای تولیدات سینمایی که نیاز مبرم ذائقه و فرهنگ مشترک دو کشور همسایه است فراهم شود.
این جشنواره فیلم ایرانی به مدت یک هفته (۱۳ الی ۱۹ دسامبر) در محل ساختمان شورای ملی هنر پاکستان (PNCA) در اسلام آباد پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و فرهنگ ایرانی خواهد بود.
رایزن فرهنگی کشورمان افزود: هیئت فرهنگی کشورمان همچنین در دیدار با مقامات فرهنگی و جمعی از شخصیت‌های سرشناس و مؤثر فرهنگی و رسانه‌ای پاکستان در زمینه ساخت مشترک فیلم، مستند، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در دو کشور و پیشبرد طرح مشترک فیلم اقبال لاهوری گفتگو خواهند کرد.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved