-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/24 - 19:52
  • 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نیاز غزه به انتفاضه رسانه‌ای

حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه تمامی آزادگان جهان است. موضوع فلسطین موضوع تنها کشورهای اسلامی نیست بلکه موضوعی جهانی است با ابعادی گسترده‌تر و فراگیرتر.

 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نقل از ایرنا مهدی رضا کارشناس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یاداشتی که آن را خبر گزاری ایرنا منتشر کرده است اینگونه آورده است :

عقب‌نشینی یکجانبه و بی‌قید و شرط آنها از اراضی اشغالی لبنان (۲۰۰۰) و نوار غزه (۲۰۰۵) و نبردهای بعدی به‌ویژه نبرد هفتم اکتبر به روشنی نشان داد که رژیم صهیونیستی نه‌تنها شکست‌ناپذیر نیست، بلکه در صورت وجود اراده و تداوم مقاومت سازمان‌یافته و ایستادگی هدفمند و برخورداری مقاومت از حمایت‌های حداقلی شماری از کشورهای عربی و اسلامی، امکان تحمیل شکست و عقب‌نشینی‌های بی‌قید و شرط به اسرائیل وجود دارد.

در ای میان، فعالیت رسانه ای مقاومت، امری ضروری است تا ضمن حمایت و ایجاد روحیه در سربازان مقاومت، می تواند ظلم رسانه های غربی به این مبارزات و ناآگاهی افکار عمومی از واقعیت ماجرا را جبران کند. در واقع، اینک زمان انتفاضه رسانه ای در حمایت از مبارزان فلسطینی با بهره مندی از تمامی امکانات رسانه ای جهان اسلام است. جمهوری اسلامی ایران با توجه به تجربه و موفقیت هایی که در عرصه رسانه ای دارد می تواند، پرچمدار و طلایه دار این انتفاضه باشد.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved