-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/16 - 16:53
  • 392
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نمایش صنایع دستی ایرانی در شبکه 5 تلویزیونی تایلند

با عنایت به حضور رایزنی فرهنگی در نمایشگاه دیپلماتیک YWCA که از 16 تا 19 نوامبر برگزار خواهد شد در راستای معرفی آثار هنری و صنایع دستی ایران این محصولات توسط رایزنی فرهنگی در اختیارشبکه های مختلف ازجمله شبکه 5 تلویزیونی تایلند قرار گرفته است تا در برنامه های تلویزیونی که به همین مناسبت اجرا خواهد شد به نمایش گذاشته و معرفی شوند که در حال حاضر دربرنامه شبکه 5 تایلند در حال تبلیغات می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این نمایشگاه دیپلماتیک که با همکاری انجمن بانوان مسیحی بانکوک و همسران سفرای خارجی در تایلند برپا و مجموعه آثار صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران همچون نگارگری، ظروف مینا، قلمزنی، سفال لعابدار، خاتم و منبت، ترمه، تابلو فرش در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان تایلندی قرار خواهد گرفت. در نمایشگاه امسال علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهایی همچون آلمان، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، نروژ، ایتالیا، یونان، پرتغال، پرو، و... شرکت دارند.

     انجمن بانوان مسیحی جوان  Young Women's Christian Associationیا به صورت مختصر YWCA  موسسه ای خیریه میباشد که با برگزاری نمایشگاه های سالانه درخصوص حمایت از موسسات خیریه و مدارس و خانواده های فقیر و ایتام  اقدام می نماید که یکی از برنامه های اصلی این موسسه برگزاری نمایشگاه سالانه با عنوان بازار دیپلماتیک میباشد که بصورت سالانه در اواخر سال و ماه نوامبر برگزار میگردد.  امسال برگزار خواهد شد .

 

     نمایشگاه های برگزار شده توسط این موسسه اکثرا در مراکز خرید و مکان های بسیار مرغوب بوده و از این رو مورد استقبال مردم محلی و خارجیان قرار میگیرد. غالبا در مراسم افتتاحیه یکی از اعضای خانواده پادشاهی حضور می یابد.

    این موسسه دارای سه شعبه در شهرهای بانکوک ,پاتایا و چونبوری در کشور تایلند میباشد که هر کدام از شعبات بنابر سیاست های موسسه در شهرهای محل فعالیت خود اقدام به فعالیت و جمع اوری کمک های مردمی و خیریه و مصرف ان در زمینه های حمایتی می نمایند .

    سال گذشته نیز این نمایشگاه در سنترال ورلد از بزرگترین مراکز فرهنگی شهر بانکوک با حضور کشورهای مختلف برگزار و رایزنی فرهنگی کشورمان با محصولات منحصربفردی که از صنایع دستی کشورمان انتخاب شده بود به نمایش عموم گذاشت که با استقبال بی نظیر بازدید کنندگان قرار گرفت و امسال با توجه به پایان کرونا رایزنی فرهنگی حضور پررنگ تری هم از لحاظ تبلیغات رسانه ای در تلویزیون و هم از لحاظ محصولاتی که در نمایشگاه ارائه خواهد شد .

 برنامه بعدی که محصولات ایرانی در آن به نمایش گذاشته خواهد شد توسط شبکه 3 تایلند ضبط شده که در روزهای آتی در شبکه های دیگر نیز پخش خواهد شد.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved