-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/12/23 - 10:29
  • 338
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نمایش «هفت پیکر حکیم نظامی و روایت بانوی گنبد سرخ» در سارایوو

به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم نظامی، تئاتر «هفت پیکر حکیم نظامی و روایت بانوی گنبد سرخ» توسط گروه نمایشی «شکسپیر» در سارایوو اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت دانشجویان گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه سارایوو و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، دانشکده فلسفه دانشگاه سارایوو و مرکز فرهنگ و جوانان سارایوو، تئاتر «هفت پیکر حکیم نظامی و روایت بانوی گنبد سرخ» توسط گروه نمایشی «شکسپیر» در محل سالن نمایش مرکز فرهنگ و جوانان سارایوو به روی صحنه رفت.

در ابتدای این برنامه که با حضور ابراهیمی‌ترکمان، سفیر کشورمان در بوسنی، اساتید و دانشجویان دانشگاه سارایوو و جمعی از علاقه‌مندان و فعالان حوزه زبان و ادبیات فارسی همراه بود، ارنیس اشلیوو، مدیر مرکز فرهنگ و جوانان سارایوو، همکاری با رایزنی فرهنگی ایران را موجب توسعه روابط فرهنگی با کشور بزرگ و تاریخی مثل ایران دانست و از این اتفاق ابراز خرسندی کرد.

وی با معرفی دیدگاه‌های این شاعر بلندآوازه کشورمان را به مخاطبین، ابراز امیدواری کرد ترجمه بوسنیایی مخزن الاسرار هرچه زودتر در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

در پایان، این برنامه تقدیرنامه‌ها و گواهی‌های اجرای دانشجویان به ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved