-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/13 - 14:58
  • 405
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرهنگ ملل در مالزی افتتاح شد

در ساعات مختلف روزهای برگزاری نمایشگاه، بر اساس زمان بندی انجام شده هر روز چند کشور، فرهنگ، هنر و عرصه های تمدنی کشور خود را ارایه می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای اولین بار در کشور مالزی -کوالالامپور و با هدف ترویج و تبادل فرهنگی وتفاهم بین کشورهای جهان، نمایشگاه بزرگ فرهنگ ملل، برگزار می گردد. در این نمایشگاه بیش از 50 کشور جهان حضور فعال دارند. بیش از 500 هیات فرهنگی از اقصا نقاط جهان، 50 سفیر، 40 رایزن و وابسته فرهنگی کشورهای مختلف جهان، حضور دارند. 15 سمینار تخصصی در موضوعات مختلف فرهنگی در زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس ارایه می شود. برآورد می شود که بیش از ده هزار نفر در نمایشگاه، شرکت کنند و بیش از 150 شرکت نمایشگاهی و 30 گروه ویژه برای اجرا حضور داشته باشند. پیش بینی می شود بسیاری از مردم مالزی و سفارتخانه ها و نمایندگان کشورهای منطقه و جهان، از این نمایشگاه بازدید کنند.

در ساعات مختلف روزهای برگزاری نمایشگاه، بر اساس زمان بندی انجام شده هر روز چند کشور، فرهنگ، هنر و عرصه های تمدنی کشور خود را ارایه می کنند. هنرمندان و هیات های اعزامی از کشورها در طول روز به تبادل و گفتگو پرداخته و تعامل فرهنگی شکل می گیرد. در مراسم افتتاحیه و اختتامیه، مقامات عالی رتبه کشور مالزی، وزرا، صاحب نظران، اندیشمندان و عموم مردم شرکت می کنند.

برگزار کننده: وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی با همکاری وزارت امورخارجه

زمان برگزاری: 7تا 10 سپتامبر، سال 2023، به مدت 4 روز

The Matrade Exhibition Convention Center (MECC) مکان برگزاری: کوالالامپور

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved