-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/25 - 08:07
  • 326
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نمایشگاه عکس «انقلاب، دیروز و امروز» در راولپندی برپا شد

به همت وابستگی فرهنگی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی، نمایشگاه عکس مجازی با عنوان «انقلاب، دیروز و امروز» برپا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به همت وابستگی فرهنگی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی پاکستان، نمایشگاه عکس مجازی با عنوان «انقلاب، دیروز و امروز» برپا شد.

در این مجموعه مجازی با توجه به سالگرد پیروزی انقلاب، تعداد 45 قطعه عکس کمتر دیده شده با موضوع انقلاب 57، قیام حماسی مردم، حضور زنان، کودکان و نوجوانان در راهپیمایی‌ها، ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن و استقبال از امام راحل(ره) به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در بخشی از این نمایشگاه که با تفکیک اتاق‌های نمایش و نورپردازی و رنگ آمیزی، جذابیت دوچندانی پیدا کرده است، 15 قطعه عکس دیجیتال از تصاویر مربوط به پیشرفت‌های نوین انقلاب اسلامی ایران استفاده شده است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.artsteps.com/view/65c738b43269e88fdc1b2cf4/?currentUser می‌توانند تصاویر این نمایشگاه را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved