-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/03 - 13:09
  • 331
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رایزن فرهنگی کشورمان در بنگلادش تاکید کرد؛

نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌های جنایت رژیم صهیونیستی در غزه

میرمحمدی با تأکید بر اهمیت موضوع و ضرورت حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های وحشیانه و کم سابقه رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی گفت: امروز رسانه‌های کشورهای اسلامی وظیفه بزرگی در انعکاس واقعیت‌های این رخداد مهم بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سیدرضا میرمحمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش ضمن حضور در ساختمان مرکزی شبکه تلویزیونی SA - South Asia بنگلادش با صلاح الدین احمد، رئیس و مالک این شبکه تلویزیونی غیر دولتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صلاح الدین احمد با اشاره به پخش چند فیلم و سریال ایرانی در شبکه تلویزیونی تحت مالکیت و ریاست خود طی سال‌های گذشته، علاقه‌مندی خود برای پخش فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را ابراز کرد.

وی افزود: با توجه به غلبه پخش فیلم‌ها و سریال‌های خارجی به ویژه هندی، کره‌ای و ... فاقد محتوای ارزشی و اخلاقی در شبکه‌های تلویزیونی بنگلادش، تمایل داریم فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی که از محتوای اسلامی و معنوی برخوردار هستند در تلویزیون SA بنگلادش پخش شود.

مدیر شبکه تلویزیونی SA بنگلادش خواستار پخش مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) و مردان آنجلس با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

میرمحمدی، رایزن فرهنگی کشورمان در بنگلادش در این دیدار، آمادگی این نمایندگی را برای همکاری با این شبکه تلویزیونی پربیننده اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم را برای تحقق درخواست‌های این شبکه به عمل خواهد آمد.

وی به رخداد مهم و اول این روزهای جهان اسلام که مسئله غزه و فلسطین است اشاره کرد و با تأکید بر اهمیت موضوع و ضرورت حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های وحشیانه و کم سابقه رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی گفت: امروز رسانه‌های کشورهای اسلامی وظیفه بزرگی در انعکاس واقعیت‌های این رخداد مهم و سرنوشت ساز بر عهده دارند.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved