-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/20 - 13:22
  • 124
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست گفتگوی دینی بین اسلام و مسیحیت در زیمبابوه

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه با همکاری مرکز گفتکوی ادیان و فرهنگ ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برخی از نهاد های علمی و دینی زیمبابوه، سمینار گفتگوی دینی بین اسلام و مسیحیت را در تاریخ 29 شهریور ماه سال جاری همزمان با میلادالنبی(ص) در حراره، برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این سمینار با همکاری دپارتمان فلسفه،‌ ادیان و اخلاق دانشگاه زیمبابوه برگزار می شود. این دور از گفتگوهای دینی با نظرداشت تحولات اجتماعی و دینی در منطقه و جهان و با توجه به اهمیت نسل کشی اسرائیل و مقاومت مردم مظلوم فلسطین، با موضوع "وحدت در تنوع، ادیان در برابر بی عدالتی" برگزار خواهد شد. همچنین پژوهشگران باید مقالات خود را تا تاریخ 22 شهریور ماه سال جاری ارسال نمایند. در این همایش رهبران برجسته دینی زیمبابوه، ‌ اساتید دانشگاه و رؤسای نهادهای دینی و مهمان اعزامی از ایران اسلامی حضور خواهند داشت.

حقوق بشر و نسل کشی در فلسطین از دیدگاه ادیان، کارکرد ارزش های دینی در پایداری همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان، نقش ادیان (اسلام، مسیحیت، یهودیت و ادیان بومی آفریقا) در برقراری عدالت در فلسطین، و... از عناوین ارائه مقالات و سخنرانی ها در این سمینار خواهد بود.

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved