-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/26 - 13:55
  • 510
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست وبیناری دردو دانشگاه اندونزی در تشریح اوضاع فلسطین و حمایت از مردم غزه

محمدرضا ابراهیمی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در جمع دانشجویان دو دانشگاه رادن فتاح پالمبانگ و باندونک تاکید کرد: امروز روز غفلت نیست امروز روزبیداری است باید آزادی‌خواهان جهان اسلام دربرابر ظالم قد علم کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی محمدرضا ابراهیمی درجمع دانشجویان دانشگاههای اندونزی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدی گفت:

صهیونیست‌ ها به هیچ کدام از قوانین بین‌ المللی پایبند نیستند. درحملات دیشب صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدی بالغ بر500 تن زن و مرد و کودک به شهادت رسیدند. رایزن فرهنگی کشورمان اقدامات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی را در عدم پذیرش ارسال کمک‌ های بشردوستانه به غزه عنوان کرد این نوع رفتارها متاسفانه با چراغ سبز و حمایت کشورهای غربی خصوصاً آمریکا صورت می‌گیرد. وی با اشاره به اینکه بمبی که به سر مردم غزه و بیمارستان المعمدی پرتاب شد ساخت آمریکا و هدیه آمریکایی به مردم غزه بود.  محمدرضا ابراهیمی به سفر رئیس جمهور آمریکا و سران آلمان و برخی از کشورهای اروپایی به سرزمین‌های اشغالی برای حمایت از صهیونیست‌ها اشاره کرد وافزود: این نوع حضور و این نوع حمایت این پیام را به دنیا مخابره می‌کند که ما حامیان صهیونیست و درکشتار کودکان و زنان و مردان فلسطین نقش داریم . ابراهیمی اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ ها در فلسطین اشغالی را نقض قوانین بین‌المللی خواند و خاطر نشان کرد : بمباران منازل مسکونی و هدف قرار دادن  امدادگران وآمبولانس‌ ها ازاقدامات ضد بشری است . رایزن فرهنگی کشورمان افزود: امروز روز سرنوشت ساز برای جهان اسلام است امروز درتاریخ ثبت خواهد شد. رفتار و واکنش کشورهای اسلامی در برابر این ظلم بزرگ چیست؟ آیندگان چه قضاوتی از جهان اسلام خواهند داشت؟ امروز روز امتحان الهی ست باید همه به پا خیزند. محمدرضا ابراهیم با خطاب قرار دادن دانشجویان در کمک به مردم غزه خاطر نشان کرد : دانشجویان عزیز امروز شما رسالت بزرگی بر عهده دارید اگر نمی‌توانید در کنار مردم فلسطین خصوصاً مردم غزه در برابر صهیونیست‌ ها بایستید باید در جنگ رسانه‌ای به این ملت مظلوم کمک  کنید . ابزار رسانه ‌ها برای تخریب چهره اسلام و فلسطین فعال شده است . حمایت درفضای مجازی کمترین کاری است که شما دانشجویان عزیز با علم و بینش رسانه‌ای که دراختیار دارید می توانید برضد رژیم کودک کش سهیم باشید این کوچک‌ترین اقدام و حمایت است که شما دانشجویان عزیز می‌توانید از مظلوم در برابر ظالم داشته باشید. اساتید دانشگاههای اندونزی (اقایان دودو و میکائیل ) هم در ادامه نشست با محکوم کردن اقدامات اشغالگران قدس، به روند و اتفاقات تاریخی اشغال و تشریح آن برای دانشجویان پرداختند. اعضای هیات علمی دانشگاههای اندونزی درپایان خواستار توقف فوری جنگ و ارسال کمک های بشر دوستانه به نوار غزه شدند.  

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved